Kontakt
Jeśli nie jesteś pewien, w jaki sposób kupić bilet online lub potrzebujesz pomocy w związku z Twoją podróżą, zajrzyj na stronę Pytania i Odpowiedzi SuperPKS lub Pytania i Odpowiedzi SuperPKS+
Biuro Obsługi Klienta
W nagłych wypadkach i w kwestiach reklamacji prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.
E-mail: bilety@superpks.pl. BOK jest czynny w godzinach 8:00 – 19:00.
Telefon: 22 2692013 czynny od poniedziałku do piątku 10:00 - 15:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Kontakt dla mediów
Prosimy o kontakt pod adresem mailowym: mik@teroplan.com
Inspektor Ochrony Danych: Maciej Pytlowany
Możesz się z nim skontaktować we wszelkich sprawach dotyczących danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres email: daneosobowe@superpks.pl
Dane firmy
TEROPLAN S.A.
ul. Zakopiańska 73
30-418 Kraków