Kontakt

Jeśli nie jesteś pewien, w jaki sposób kupić bilet online lub potrzebujesz pomocy w związku z Twoją podróżą, zajrzyj na stronę Pytania i Odpowiedzi SuperPKS lub Pytania i Odpowiedzi SuperPKS+

 

Biuro Obsługi Klienta

W nagłych wypadkach i w kwestiach reklamacji prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. 
E-mail: bilety@superpks.pl. BOK jest czynny w godzinach 8:00 – 19:00.
Telefon: 22 2692013 czynny od poniedziałku do piątku 10:00 - 15:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.

 

Kontakt dla mediów

Prosimy o kontakt pod adresem mailowym: mik@teroplan.com

 

Inspektor Ochrony Danych: Maciej Pytlowany

Możesz się z nim skontaktować we wszelkich sprawach dotyczących danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres email: daneosobowe@superpks.pl

 

Dane firmy

TEROPLAN S.A.
ul. Klucznikowska 1
32-600 Oświęcim